Reklamace


Kontakt
reklamace@countrylife.cz
+420 311 572 050

 

Jak postupovat, pokud potřebujete reklamovat dodané produkty.

  • na zboží zakoupené u nás můžete uplatnit reklamaci na kvalitu do 14 dnů od data nákupu, u bioovoce a biozeleniny do 24 hodin
  • reklamaci na rozdíly mezi objednávkou a dodávkou, na nevyhovující údaje v označení zboží a na kvalitu zboží uplatňujte prostřednictvím reklamačního oddělení
  • reklamaci na rozdíly mezi fakturou a dodávkou uplatňujte co nejdříve po převzetí zboží, nejpozději do 24 hodin v pracovním týdnu, pozdější reklamace nelze uznat
  • při vracení reklamovaného zboží je nutné vždy řádně vyplnit reklamační list, který je k dispozici u našeho řidiče, v zákaznickém centru nebo zde ke stažení; bez vyplnění reklamačního listu nebude zboží přijato k reklamaci
  • pro zahájení reklamačního řízení je nutné zboží vrátit do 14 dnů od oznámení reklamace; zboží, které nebude vráceno v této lhůtě nebo není v originálním nepoškozeném balení, nebude přijato k reklamaci

 

Reklamační protokol

Stáhnout reklamační protokol